Asterlink — виртуальная АТС для бизнеса

Предлагаем гибкую в настройке облачную IP-АТС на базе FreeSWITCH с нашей поддержкой

Выбирайте тариф

IP-телефонія Asterisk та FreeSWITCH

Надішліть запит на проект

Налаштування Asterisk IP PBX

Що таке IP-телефонія на основі Asterisk?

Для когось цей вид телефонного зв'язку асоціюється з дешевими дзвінками за кордон. Насправді, сьогодні рішення на базі IP-телефонії (VoIP) впевнено витісняють застарілі міні-АТС для офісів. Налаштування сервера Asterisk IP-АТС забезпечує бізнес не тільки телефонним зв'язком, але також є ключовим елементом у системі взаємовідносин з клієнтами (CRM).

Програмне забезпечення Asterisk IP PBX разом з ОС Linux є ядром системи IP-телефонії багатьох програмних, а також «коробкових» рішень IP АТС.

Порівняння Asterisk, Oktell, 3CX, FreeSWITCH

Все, що ви хотіли дізнатись про можливості платних та бесплатних систем IP-АТС та колл-центрів

Читати огляд

Ми допоможемо зробити вибір

Професійні рішення IP-телефонії: встановлення Asterisk або FreeSWITCH

У нашому портфелі IT-послуги для бізнесу особливе місце займає встановлення, налаштування Asterisk і встановлення, налаштування FreeSWITCH: на сервері в датацентрі, на сервері клієнта в офісі, а також на обладнанні, яке було спеціально підібрано для потреб клієнта, з використанням іншого необхідного для проекту обладнання, замовленого нами для клієнта у своїх постачальників.

Багаторічний успішний досвід з впровадження рішень SIP-телефонії на базі Asterisk, а також — FreeSWITCH, дозволяє нам оцінити переваги телефонної системи VoIP для вашого бізнесу, порекомендувати найбільш прийнятні варіанти підключення зовнішніх — міських, мобільних і міжнародних ліній зв'язку для оптимізації фінансових витрат.

Серед наших клієнтів, які гідно оцінили реалізовані нами проекти АТС і call-center Asterisk (колл-центр на базі Астеріск), є представники малого, середнього та великого бізнесу, з декількома філіями по Україні та за кордоном, великі імпортери промислових і споживчих товарів , а також оператори телефонного зв'язку, хостингу і доступу до мережі Інтернет.

Налаштування Asterisk: хмарна АТС

Команда «АДМІНГРУП» виконує послуги зі встановлення та налаштування Asterisk в любому датацентрі світу.

Налаштування Asterisk: заміна офісної АТС

Налаштування Asterisk IP PBX на обладнанні в офісі клієнта забезпечує телефонний зв'язок при відсутності Інтернету.

Налаштування Asterisk в ролі колл-центру

Налаштування Asterisk з додатковим ПЗ може не поступатись можливостями комерційним колл-центрам IP-телефонії.

Налаштування Asterisk і каналів зв'язку

Asterisk підтримує багато стандартів VoIP, а також GSM, PRI, ATA  —  інтерфейсні  плати,  шлюзи  та  адаптери.

FreePBX - веб-інтерфейс для Asterisk

Керування усіма налаштуваннями IP-АТС

Після налаштування Asterisk нашими фахівцями за вашим технічним завданням, ви зможете вносити зміни в параметри і логіку роботи IP-АТС за допомогою інтерфейсу адміністратора — FreePBX або Elastix. Ми допоможемо визначитися з варіантом інтерфейсу на етапі обговорення ТЗ. 

Хоча Elastix базується на оригінальному інтерфейсі управління FreePBX, в деяких випадках він більш вдало надає користувачам доступ до стандартних функцій АТС (наприклад, налаштування електронного факсу).

Ось деякі ключові інструменти FreePBX і Elastix: перегляд журналу дзвінків (CDR), прослуховування записів розмов, налаштування голосових меню IVR та автовідповідачів, керування голосовою поштою, додавання внутрішніх і зовнішніх SIP-номерів, редагування груп і черг операторів, зміна режиму приймання дзвінків у робочі і неробочі дні (години), параметри переадресації дзвінків і ін.