Odoo CMS - a big picture

Порівняння FreeSWITCH, Asterisk, Oktell і 3CX

Функціональні характеристики

FreeSWITCH

Asterisk

Oktell

3CX

Підключення необмеженої кількості каналів зв'язку з зовнішнім світом

​Так ​Так ​Визначається ліцензією ​Визначається ліцензією

Необмежене число внутрішніх номерів співробітників з доступом до всіх можливостей системи

​Так ​Так ​Визначається ліцензією ​Визначається ліцензією

Кількість одночасних розмов — внутрішніх або зовнішніх

Не обмежено Не обмежено ​Визначається ліцензією ​Визначається ліцензією

Інтерактивне голосове меню (IVR)

​Так ​Так ​Так ​Так

Обробка викликів за номером абонента (АВН)

​Так ​Так ​Так ​Так

Обробка викликів залежно від дати і часу доби

​Так ​Так ​Так ​Так

Обумовлений переклад дзвінка між працівниками та групами

​Так ​Так ​Так ​Так

Голосова пошта для кожного співробітника

​Так ​Так ​Так ​Так

Обумовлений переклад дзвінка на мобільний телефон співробітника

​Так ​Так ​Так ​Так

Докладна статистика про всіх дзвінках з фільтрацією по співробітниках

​Так ​Так ​Так ​Так

Запис розмов — усіх, за напрямками, по співробітниках

​Так ​Так ​Так ​Так

Оперативне прослуховування розмов і підказки відповідей супервізором підлеглому

​Так ​Так ​Так ​Так

Маршрутизація вихідних дзвінків по найбільш дешевому тарифу

​Так ​Так ​Так ​Так

Підключення зовнішніх ліній по SIP (IP-мережі), PRI (ISDN), FXO, GSM

​Так ​Так ​Визначається ліцензією ​Визначається ліцензією

Підтримка інтеграції з CRM, 1С, базами даних, веб-додатками

​Так ​Так ​Так ​Так

Вимоги до операційної системи для роботи сервера IP PBX

​Linux (бесплатна ОС), також працює на Windows ​Linux (бесплатна ОС) ​Ліцензійна Windows ​Ліцензійна Windows

Особливі вимоги до ОС на робочому місці оператора

​Довільна ОС ​Довільна ОС ​Ліцензійна Windows ​Ліцензійна Windows

Оновлення програмного забезпечення

​Регулярно та бесплатно ​Регулярно та бесплатно ​Тільки платно ​Тільки платно

Встановлення Asterisk або FreeSWITCH

Ми пропонуємо оптимальну реалізацію IP-АТС або колл-центру з врахуванням технічних вимог.

Дізнайтесь вартість вашого проекту IP-телефонії 

Чому поріювнюється Asterisk з платними IP-АТС Oktell та 3CX для Windows?

Asterisk — заслужений лідер програмних рішень IP АТС, визнаний у всьому світі. За багато років розвитку цієї платформи тільки ледачий конкурент зі своїм платним рішенням IP-телефонії не взявся поливати відвертою неправдою можливості Asterisk IP PBX, розхвалюючи свій продукт. На нашому ринку найбільш активні розповсюджувачі неправдивої інформації про Asterisk — це локальні представники розробників Oktell і 3CX, їхні дистриб'ютори та дилери.

Звичайно, їх можна зрозуміти: у них є мета заробити більше грошей на різниці у вартості ліцензій для кінцевого споживача. Коли ви берете в руки калькулятор, то всі описувані менеджером переваги їхнього продукту виливаються в кругленьку суму навіть для маленької компанії з кількістю працівників до 10 осіб.

У порівняльній таблиці ви бачите, що основні можливості, які мають цінність для бізнесу, реалізовані в усіх продуктах. Тільки в Asterisk (так само, як і у FreeSWITCH) вас ніхто не обмежує — ні кількістю внутрішніх номерів, ні зовнішніми лініями зв'язку, ні кількістю одночасних розмов, ні зобов'язанням купувати додатково ліцензію на Windows — як для сервера PBX, так і для робочих станцій співробітників, оскільки програми операторів Oktell і 3CX «заточені» під Windows — без альтернатив для інших ОС.

А що якщо потрібно буде зв'язати регіональні офіси? Правильно — потрібно купити комплект ліцензій і для другого, третього і так далі офісів. Якщо захочете поставити в якомусь офісі Asterisk і звернетеся за консультаціями до представників Oktell або 3CX — ви можете отримати відмову в наданні будь-якої підтримки, хоча ціна питання може зрушити переговори з мертвої точки.

Навіть так звані «не тестували з нашою платформою маршрутизатори, роутери і свічі» можуть виявитися каменем спотикання і головним болем для вашого адміністратора, який буде намагатися зв'язати кінці з кінцями для вирішення завдання керівництва. Це не вигадки, а реальні приклади з досвіду спілкування з даними представниками.

А як щодо міфічної складності налаштувати і підтримувати роботу Asterisk, з пошуком рідкісного фахівця, якого нібито — вдень з вогнем не знайти? Правда в тому, що інформація про Asterisk настільки поширена і легко доступна в Інтернеті, що будь здатний технічний фахівець розбереться в підтримці системи Asterisk і знайде відповідь на ту чи іншу задачу.

Для зручності адміністрування є багато веб-платформ, розроблених для Asterisk, і особливо розвинена — FreePBX. Це безкоштовний продукт, що володіє можливостями платних контакт-центрів. До нього є і платні модулі — питання смаку, необхідності та інших факторів, які важливі для вирішення саме ваших завдань.

У вас вже є Oktell або 3CX, а розширюватися — дорого? Ми допоможемо зберегти витрачені вами гроші на покупку ліцензій до платних IP PBX та інтегруємо ці системи з Asterisk — нам не ліньки, ми вміємо знаходити рішення для будь-яких завдань клієнта, будемо розбиратися в особливостях різних систем, поки не доб'ємося потрібного результату. 

Якщо хтось публічно буде наводити наклеп на адресу комерційного продукту — його можна переслідувати за законом через суд і домагатися видалення та спростування неправдивої інформації, публічних вибачень та інших санкцій. А хто буде судитися за неправду про продукт, що належить усьому світові?

Ми не починаємо пропозицію зі встановлення колл-центру на базі Asterisk з наклепу про конкурентів.